Bicicleta şi politica în acelaşi context – Veloparlamentari

Afis-VeloParlamentariDeşi mi-am propus din prima să particip atunci când am auzit de proiect, uite că mă prinde ultima zi de “înscriere oficială” în lista tandemurilor.

Să vă explic despre ce e vorba, în cazul în care nu aţi citit detaliile evenimentului pe blogul deputatului Alina Gorghiu, pe Facebook sau Twitter.

Evenimentul îşi propune să scoată la plimbare ( la propriu🙂 ) la invitaţia  persoanelor active din online parlamentarii sau oamenii politici din România . Doar de aceea îi spune tandem 2.0. Şi nu oricum, ci pe bicicletă. În mod simbolic, fiecare blogger îşi asumă compania veloparlamentarului cu care va pedala pe 6 mai. Traseul nu e dificil deloc, perfect pentru o plimbare de duminica la prânz: Parc Herăstrău –> Parc Izvor

De ce văd eu evenimentul Veloparlamentari  un pas înainte:

pentru că e o formă prin care se încurajează comunicarea între parlamentari şi alegători.

– pentru că e momentul să vedem câţi dintre parlamentari înţeleg şi folosesc mijloacele de transport alternativ. Şi mai mult, câţi ar fi dispuşi să susţină dezvoltarea legislaţiei şi infrastructurii pentru deplasarea pe bicicletă.

– pentru că îi provoacă şi pe oamenii din online într-un proiect offline care implică mişcarea.

– pentru că ne dorim evenimente de acest tip în peisajul bucureştean.

Prin Veloparlamentari în tandem 2.0 am găsit de asemenea o modalitate interesantă de a intersecta ultimii 5 ani de studiu în ştiinţa politică cu o  pasiune din timpul liber, mersul pe bicicletă. Aş vrea să văd cât mai mulţi politicieni la această plimbare şi nu în ultimul rând mi-ar plăcea să răspundă invitaţiei de a participa şi europarlamentarul Cristian Preda, o persoană, un profesor şi un om politic pe care îl apreciez foarte mult. Ştiu că nu se dă înlături de la mersul pe bicicletă şi mai ales că înţelege nevoia deplasării pe două roţi în marile aglomeraţii urbane. 

Aşadar, nu-mi rămâne decât să îi felicit pe cei care au format deja tandemurile şi au acceptat provocarea de a participa la plimbarea din 6 mai. Ne vedem în Parcul Herăstrău!🙂

 

 

2 thoughts on “Bicicleta şi politica în acelaşi context – Veloparlamentari

Leave a Reply

