Cronica unui virus

Trebuie să mărturisesc: mereu am avut o problemă cu antivirusul. Ba îmi expira licenţa, ba era prea puternic şi îmi bloca anumite programe, ba mă enervau update-urile lui permanente şi sfârşeam în a-l dezinstala.

Cu alte cuvinte, o dată la câteva  luni reinstalez Windows-ul din această cauză. Bine, un fel de a spune că-l reinstalez…asta înseamnă că îi bat la cap pe alţii să îmi readucă laptopul în stare de funcţionare optimă🙂 . Partea cea mai interesantă e că de fiecare dată primesc asigurări că nu o să mai am probleme nici cu Windows-ul, nici cu antivirusul.

Acum e vorba despre un alt fel de virus, am înţeles că unul destul de popular perioada asta…Şi după cum spunea o prietenă de-a mea …e un virus inteligent.

Îmi deschid laptopul seara târziu, ca să mai caut câte o reţetă, să conectez mess-ul şi  să intru pe reţelele sociale. Deci, în general nu accesez decât site-uri safe… şi fără să fac nimic, mă trezesc că mess-ul începe să trimită aleatoriu mesaje către diverse adrese, iar eu nu pot să fac nimic pentru a-l opri. Zic lasă, probabil se rezolvă problema dacă reinstalez mess-ul.

Dar procedură cu pricina nu a rezolvat problema şi mi s-au trimis din nou aceleaşi mesaje. Ca o fată cuminte ce sunt🙂 , m-am gândit că următoarea soluţie ar fi să dau un scan online ca să indentific virusul. Na, că nu merge să accez niciun site cu antivirus. Asta e partea inteligentă după părerea mea a acestui virus..nu doar că m-a infectat, dar nu mă lasă să mă curăţ. Trebuie să mor şi să renasc – ar spune Windows.

Dacă vă gândiţi la varianta unui stick cu un antivirus pe el, nici asta nu a mers. Mi-a blocat aplicaţia de instalare automat şi mi-a infectat şi memoria externă. Yupiii!

La câteva ore mă plâng la telefon de ce am paţit cu calculatorul… în timp ce prietena de la capătul firului tocmai îşi deschidea laptopul. La câteva minute, îmi zice: tocmai a început mess-ul să trimită mesaje automat, fără să fac nimic…

…Şi uite aşa continuă povestea unui virus, care a trăit fericit până la adânci bătrâneţi.😛

Leave a Reply

