Inconştienţă şi reflex

Sunt anumite zile în care îmi doresc cu orice preţ să-mi amintesc secunde anume…Ca să fiu mai explicită…

Tuturor ni se întâmplă să uităm. N-ar fi asta problema. Dar când e vorba de aspecte relevante, ziua respectivă poate lua alt sens şi  “alt stres”🙂 . Din seria unor astfel de zile, ieri am uitat dacă am scos fierul de călcat din priză sau nu. Uite aşa, toată ziua m-am gândit c-o fi, c-o păţi, că l-am scos sau nu din priză. Şi mi-am dat şi programul peste cap, încercând să ajung acasă mai repede.

Din aceeaşi serie, cred că îţi sună cunoscut: Oare am încuiat casa, maşina? Am stins becul sau am uitat lumina aprinsă?

Iar faptul cel mai interesant, e când te întorci, iar fierul e scos din priză, lumina stinsă sau maşina încuiată.🙂

Reflexul, bată-l vina !

Tu ai păţit asta?

Leave a Reply

