Cum a fost la TriChallenge Mamaia 2011

Triatlonul de la Mamaia, TriChallenge, a fost şi anul acesta o reuşită!

Dacă până acum doar câţiva sportivi auziseră de sportul acesta, în 2011, online-ul e plin de impresii pe bloguri, tweet-uri cu #triatlonmamaia şi poze pe Facebook. Şi asta, în parte, datorită bloggerilor participanţi la proba de ştafetă simplă. N-am decât să-mi exprim admiraţia faţă de toţi,  pentru că s-au prezentat foarte bine🙂 . Implicit, mă bucur şi că echipa susţinută de mine, Cumetrele 2.0, a reuşit să prindă podiumul bloggerilor.

De la an la an, se strâng tot mai multe impresii şi trăiri, dar am să mă opresc la cele pe care le consider mai speciale anul acesta pentru experienţa de la Mamaia:

  • Vreau să adresez felicitări tuturor celor care s-au implicat în organizare. Echipa s-a mărit considerabil.
  • M-am bucurat să îi văd concurând pe copiii de la TriKids, împreună cu echipa Chance for Life. Aţi fost minunaţi!

  • Bloggerii şi #triatlonmamaia m-au făcut să stau deseori cu ochii în telefon. Dovadă pozele:🙂
  • This slideshow requires JavaScript.

  • Păcat că nu se poate transmite în cuvinte bucuria şi emoţia pe care am văzut-o în ochii băiatului de 14 ani care a câştigat bicicleta de la tombolă. Norocul i-a surâs !
  • Oboseala nu se mai pune, când eşti fericit şi mulţumit că ai luat parte la un astfel de eveniment.
  • Singurul lucru pe care nu poţi să-l prevezi cu exactitate la un eveniment este vremea. Bine că nu şi-a făcut de cap până la sfârşit şi ne-am bucurat de un soare clar.

Povestea continuă pe trichallenge.ro. S-a încheiat un episod frumos şi lăudabil alături de  concurenţi, bloggeri, parteneri, organizatori speciali.🙂

Leave a Reply

