Cuvinte care rămân după #wow11

Nu am fost la ediția întâi a Women On Web, dar mă bucur că am făcut cunoștință cu ediția cu numărul doi. A fost o după amiază reușită, cu oameni de la care am avut de reținut multe și care m-au inspirat (unii mai mult, alții mai puțin). Organizatorii de la Evensys, sprijiniți de Activia, merită felicitări pentru punerea în scenă a unui astfel de concept de eveniment.

Un eveniment trăiește prin oameni și cuvinte (în speță prezentările care au fost făcute) și din acest motiv am să reiau (citate aproximativ) fraze cheie rostite de invitații Women On Web care mi-au atras atenția .

Sandra Pralong:

– interesantă folosirea verbului „am googălit

– Internetul este un mediu care egalizează, ne schimbă valorile și paradigma în care ne concepem viața.

– Internetul nu vine la tine, trebuie să mergi tu la el și să continui cu acțiuni în afara lui.

–  Trebuie să mergem în afară pentru a ne molipsi de normalitate.

Cristina Bazavan:

– (vorbind despre o nouă provocare) Există două șanse: să mă învățați sau să așteptați până învăț singură.

– În viață e ca în dans. Poți să te împiedici o dată, important e să menții ținuta dreaptă pentru că poți intra oricând în dans.

Sanda Nicola:

– Nu tot ce merge pe online merge pe TV.

Cori Gramescu:

– Vorbește constant cu onestitate în online!

Costin Cocioabă:

– E important să fii blogger long-run.🙂

Vlad Stan:

40 ani x 12 luni x 1500 euro = cât poți câștiga într-o viață în medie în România  din postura de angajat

– tangomeet.com

Andressa:

Inspirația e uneori în fișa postului, nu e opțională.

– (întrebare adresată din perspectiva job la birou vs. proiecte care se pot realiza de acasă) De ce preferi să te îmbraci și să ieși din casă?

În încheiere, aș putea spune că the show must go on în online. La fel să facă și Women On Web!

Leave a Reply

