Viață de… student

Constatam cu bucurie zilele astea că am mai încheiat o sesiune de examene. Mai precis penultima. Pentru că masterul l-am văzut o continuare a studiilor de licență cu un decor asemănător, dacă nu identic. Acum, treaba cu ”statutul de student” se apropie de final și cred că e o perioadă de care o să vreau mereu să-mi amintesc.

Citind pe un alt blog, am luat tema postului ca o leapșă și încerc să rezum acum cu ”voce tare” ( a se înțelege prin scrisul pe blog) ce a însemnat studenția.

În prezent mă leagă foarte multe de cuvântul asta. Dar unul din aspectele de neegalat sunt episoadele din cămin. Am experimentat cam toate căminele Universității București, dar cea mai mare parte a anilor de facultate am petrecut-o în Grozăvești. Sunt momentele în care nu mi-am închipuit că vor încăpea atâtea lucruri într-un spațiu atât de mic, în speță atâtea haine într-o jumătate de dulap, în care am gătit în moduri ingenioase și în care am petrecut în cele mai neobișnuite feluri, chiar și în sesiune.

Privind retroactiv parcă e amuzant să mă gândesc de câte ori m-am mutat, de câte ori am avut probleme cu cazarea sau cum era să-mi petrec ziua de naștere așteptând la coadă un loc în cămin pentru vară. Am înțeles, de asemenea, că în locurile astea e aproximativ imposibil să scapi de gândaci și că mare e nesimțirea  atunci când sunt spații de utilizat în comun (a se vedea grupurile sanitare).

Cu toate astea, sunt locuri în care am legat prietenii de-o viață, de care m-am atașat și pe care le-am numit acasă. Pentru asta, va fi mereu plăcut să-mi amintesc că am  experimentat ”viața de cămin” și că am trăit studenția în mijlocul campusurilor. Dacă simțiți nevoia, spuneți-o și voi…🙂

Leave a Reply

