Umbră de student… Bine ai venit!

Scotocind prin mailuri săptămânile trecute, am dat peste ocazia de a aplica la prima sesiune a programului Shadowing, organizat de Ambition. De mult timp mă încerca gândul de a mă convinge cum se lucrează în sistemul de stat şi iată că am avut şansa de a afla cum merg lucrurile într-o judecătorie.

După cum bine ştiţi, locurile de muncă în sistemul de stat sunt blocate în această perioadă (dacă ştiam că vine criza când am dat la facultate probabil mă reorientam:)), aşa că m-am văzut absolventă într-o societate care nu-mi oferă prea multe variante de angajare. Programul Shadowing e o oportunitate binevenită pentru studenţii în căutarea locului potrivit de muncă şi pentru mine în speţă. oana sarbu - shadowingTimp de 5 zile am observat “din umbră” activitatea din diferite departamente şi am asistat la procese. Impresii la cald am transmis în fiecare zi, sub forma unor testimoniale, pe blogul Shadowing. Mai mult, avantajele şi dezavantajele experienţei le vom discuta în cadrul unei conferinţe pentru a duce aceste idei mai departe către alţi studenţi.

În esenţă, am scris acest post pentru că mă bucur că apar astfel de oportunităţi pentru studenţi, că am avut o experienţă foarte interesantă într-o judecătorie, nu neapărat sunt formă de internship, şi mai mult, că structurile de stat au facilitat astfel de parteneriate.

Dacă eşti student, te invit să fii cu ochii în patru atunci când apar astfel de programe… Iţi pot deschide uşi atât în planul dezvoltării personale, cât şi profesionale.

One thought on “Umbră de student… Bine ai venit!

  1. Pingback: Când studentul reflectă – conferinţa cu tema “Ce vrei să te faci când vei fi mare” « Oana Flavia Sârbu

Leave a Reply

