Nimic nu e întâmplător

Anul aceasta scriu gândurile după ziua mea pe blog. Probabil generațiile viitoare  le vor scrie în stele.  Am avut parte de multe surprize. Păcat că au fost și unele neplăcute.

my bikeDin seria celor plăcute se numără faptul că de acum încolo nu mai am niciun motiv să nu  folosesc bicicleta ori de câte ori am nevoie. Pentru că am una a mea și o plac foarte mult.  Multumesc contribuabililor!🙂. Am reuşit să capăt această nouă preocupare şi am atras atenţia celor din jur în mod pozitiv. Am acordat un interviu despre experienta de biciclista pentru site-ul presainblugi.com. Acum, nu mai rămâne decît să mă perfecţionez şi să merg în continuare la evenimentele dedicate bicicletelor. Am probat-o deja într-o minunată plimbare neorganizată zisă şi Ciclopromenada Nocturnă5.

Păcat că primirea bicicletei  a fost umbrită de neplăcerea unui furt… tot de bicicletă, întâmplat cu o zi înainte. O situaţie de-a dreptul contrariantă şi inexplicabilă. Aşa că, aveţi grijă mare la bicicletă. Chiar şi extrem de precaut dacă eşti, nici nu îţi pot imagina cum şi când se poate întâmpla nenorocul.

 

One thought on “Nimic nu e întâmplător

  1. Pingback: Bicicletele și fetele la apel…SkirtBike #2 « Oana Flavia Sârbu

Leave a Reply

