Skirt Bike și încrederea de sine

Povestea Skirt Bike am rezumat-o într-un post anterior și mă bucur că am prilejul să vorbesc din nou despre astfel de evenimente. Pe lângă plimbarea cu bicicletele pe care au organizat-o, fetele de la Velobello s-au gândit să facă un fel de follow-up și să supună la vot pozele unei părți a participantelor cu scopul de a desemna câteva câștigătoare.

Prima surpriză am avut-o când am văzut că am fost selectată. Nu mă pregătisem în mod special pentru eveniment, așa cum am văzut că au făcut-o alte fete. Am fost încântată apoi să văd că am admiratori anonimi, care comentează pe blogul VeloBello pentru a mă susține.

Mai în glumă, mai în serios concursul Skirt Bike a prins miză.  Am adunat voturi datorită Sabinei și lui Bogdan, care m-au susținut oficial pe blogul lor🙂 și evident datorită altor prieteni care au aflat de concurs. Le mulțumesc pentru voturi pe această cale.

Câștigul nu era important în sine, dar se pare că am fost printre norocoase. Am luat locul III ca număr de voturi. Cel mai mult mă bucur că persoanele care m-au votat au aflat că merg pe bicicletă, că fac asta cu drag și că vor mai avea ocazia să mă vadă în ipostaza asta…chiar și în fustă.

Se anunță o vară călduroasă  și sigur bicicleta va fi o modalitate bună de deplasare🙂.

 

2 thoughts on “Skirt Bike și încrederea de sine

  1. Mai mult decat atat, apari si intr-o poza mareee in revista Mbike🙂 Felicitari pentru premiu si ma bucur ca ai fost alaturi de noi. Te asteptam si la evenimentele urmatoare🙂

Leave a Reply

